Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

lördag

Av Linnea - 27 februari 2010 14:31

Hej, idag har jag jobbat med projektarbetet i ca 3 timmar. jag har försökt hitta min gamla dagbok som jag skrev i när jag hade Vega som projekt, men jag har inte hittat den och jag är rädd att den försvann när mitt USB-minne kraschade i höstas. Så jag vet inte hur mycket tid jag lade ner på det, jag har räknat på det och skulle tro att det var va ca 40 timmar. Men jag vet inte om jag kan tillgodoräkna mig det eftersom både kursportalen och mitt USB-minne kraschade så jag inte har kvar loggen.


Idag har jag hunnit med att

- skriva frågeställningar som jag ska visa för anki och eva på måndag.

- skriva en idéskiss.

- tjuvstartat med att knåpa på projektplanen, (inte för att det gick så bra, men jag försökte iallafall)

- kollat upp hur mycket tid jag lade ner på projektet med Vega, (och insåg att det var ganska många timmar, trots allt.)


Samtidigt har jag haft ont i magen till och från och bara velat börja gråta ibland. För att det känns som att jag har övermycket att göra. Men jag tror att det känns lite bättre nu och förhoppningsvis känns det ännu bättre när jag har pratat med eva och anki.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 4 maj 2010 18:53

Hej igen. Jag har jobbat med projektarbetet under april månad, men jag har varit värdelös på att skriva i loggen.   jag har skrivit inledning, syfte/frågeställningar, metod och material, avgränsningaroch största delarna av resultatet. Dock ska ...

Av Linnea - 12 april 2010 11:28

jag jobbade under en dag med att skriva resultatet, det blev runt 9-10 timmar. det gick rätt bra med jag hittade inte information till en frågeställning och det var svårt att finna originalkällan till materialet. men jag hoppas att det duger som resu...

Av Linnea - 30 mars 2010 13:39

Hade ett möte med Eva idag och hon påminnde om hur viktigt det är att jag skriver med ett källkritiskt synsätt och inte bara rabblar på om en massa som jag tror är fakta fast det lika gärna kan vara påkommet av någon. ...

Av Linnea - 29 mars 2010 17:07

Hallå, jag har läst om "våld mot djur - historisk tradition" och "Djuren ges ingen nåd i Nya Testamentet" idag. Det är intressant, (skrivet av konsumentpolitiska rådgivaren i Djurens Rätt, Birgitta Carlsson,) och defenitivt något som jag kommer att...

Av Linnea - 23 mars 2010 17:14

Idag har jag introducerat mig själv i hur jag ska kunna koppla ihop fördjupningsarbetet i historia b med projektet. det kändes bra och det såg ut som att det fanns bra information, bla på jordbruksverkets hemsida. jag ska skriva en inledning på hur o...

Presentation

projektblogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards